



יצירת המרה מסוג "אתר אינטרנט" בגוגל אדס (הרשמה בטופס)
עמוד הבית » יצירת המרה מסוג אתר אינטרנט
יצירת המרות בגוגל אדס
אין טעם ליצור קמפיין מבלי ליצור המרות! המרות הן הדרך שלנו לדעת מה אותו קמפיין הניב לנו וההמרות יאפשרו לנו לעשות אופטימיזציה. למשל, אם נראה שמילת מפתח מסוימת מוציאה לנו המון כסף אך לא מביאה תוצאות, נשקול אם להשאיר אותה או מילה שמביאה לנו תוצאות בעלויות מאוד נמוכות, נרצה להעצים אותה.
במדריך זה נלמד איך ליצור המרה בגוגל אדס מסוג "אתר אינטרנט". כלומר, מישהו השאיר לנו פרטים באתר ולאחר השארת הפרטים הגיע לעמוד תודה. את ההטמעה של ההמרה נעשה באמצעות גוגל תג מנג'ר.
- אז נתחיל מפלטפורמת גוגל אדס - ניכנס ל- כלים והגדרות > המרות
- נלחץ על הפלוס הכחול ונקבל 4 אפשרויות - נבחר ב"אתר אינטרנט"
- באופציה הראשונה "קטגוריה" - נבחר ב- Lead או הרשמה (זה לא באמת משנה)
- ניתן שם להמרה, למשל "הרשמה בדף נחיתה" או "השארת פרטים באתר"
- בשדה "ערך" - אם האתר שלכם הוא לא Ecommerce, אתם תרצו לבחור "אין להגדיר ערך לפעולת ההמרה הזו (לא מומלץ)"
- בשדה "ספירה" - אם האתר שלכם הוא לא Ecommerce, אתם תרצו לבחור "אחת" (כי אם בן אדם השאיר לכם כמה פעמים פניות באתר, תרצו לספור זאת כפעם אחת)
- את כל שאר השדות שמתחת תרצו להשאיר כמו שהם חוץ משדה "מודל ייחוס" ששם אני אוהבת לבחור "דעיכה לאורך זמן". למה? כי אני רוצה שההמרה שלי תיספר בצורה הכי איכותית שניתן ושתיתן את "הקרדיט" לכל מילות המפתח שבתהליך ההמרה של הגולש.
- תלחצו על שמירת ההמרה ואז גוגל אדס ישאל אתכם איך אתם מעוניינים להטמיע את קוד ההמרה. אתם מוזמנים ללחוץ על "באמצעות Google Tag Manager" ולהמשיך במדריך
- היכנסו ל- Google Tag Manager וצרו TAG חדש
- ב- Tag Configuration לחצו על הריבוע הלבן ובחרו ב- Google Ads Conversion Tracking
- כאשר בחרתם באפשרות "באמצעות Google Tag Manager" בגוגל אדס, קיבלתם 2 נתונים - מזהה המרה ו- תווית המרה. העתיקו את מזהה ההמרה שקיבלתם והדביקו אותו בגוגל תג מנג'ר בשדה Conversion ID. עכשיו העתיקו את תווית ההמרה והדביקו בגוגל תג מנג'ר בשדה Conversion Label.
- את התהליך בגוגל אדס סיימתם ואתם יכולים ללחוץ על סיום. בגוגל תג מנג'ר, נשאר לכם לבצע 2 דברים - לבחור ב- Trigger המתאים וליצור TAG נוסף של Conversion Linker (פעולה של Conversion Linker דורשת רק בחירה ב- Conversion Linker ב- Tag Configuration וב- Triggering ב- All Pages).
- אז הטריגר שלנו במקרה של הרשמה יהיה עמוד התודה שנקבל לאחר ההרשמה. לכן, לחצו על החלון הלבן ב- Triggering ובחרו ב- Page View (בכל פעולה שבה נרצה למדוד טעינה של דף חדש, נבחר ב- Page View)
- הברירת מחדל ב- Page View הינה All Pages - אנחנו נרצה לשנות זאת ל- Some Page Views
- בשדה הראשון נבחר ב- Page URL, בשדה השני ב- Contains ובשדה השלישי נשים את הסיומת של ה- URL בעמוד תודה
- נלחץ על Save ואז Preview - נבדוק שהכל תקין ונלחץ על SUBMIT
שיתוף:
Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email
Share on twitter
Share on pinterest
Share on linkedin
Share on print