



הטמעת קוד רימרקטינג דרך תג מנג'ר
עמוד הבית » הטמעת קוד רימרקטינג דרך תג מנג’ר
- היכנסו בתפריט השמאלי ל- Tags
- לחצו על הכפתור New וכך תיצרו תג חדש
- תיתנו שם לתג שלכם - במקרה הנ"ל Remarketing
- לחצו על המסך הלבן שכותרתו היא Tag Configuration - ייפתח לכם תפריט ימני ובו אתם צריכים לבחור ב- Google Ads Remarketing
- בשדה Conversion ID תצטרכו לשים מספר שאותו אתם מקבלים מחשבון הגוגל אדס שלכם
- היכנסו בחשבון הגוגל אדס ל- "כלים והגדרות" > "המרכז לניהול קהלים"
- בתפריט הימני, אתם צריכים להיכנס ל"מקורות נתונים ליצירת קהלים"
- אתם תראו ריבוע שכתוב עליו "התג של Google Ads" ותצטרכו ללחוץ על הכפתור שנמצא על גבי ריבוע זה שנקרא "פרטים"
- תרדו הכי למטה בדף זה ויהיה לכם חלון "הגדרת התג" - בחלון זה אתם צריכים ללחוץ על הריבוע של Google Tag Manager ובו אתם תקבלו את המספר שאם צריכים להעתיק ולהדביק בשדה Conversion ID בגוגל תג מנג'ר.
- עכשיו לחצו על הריבוע הלבן תחת Triggering - תרצו לבחור את האופציה All Pages עבור תג רימרקטינג. אם תרצו לצבוע דף ספציפי בעמוד, תצטרכו כבר ליצור לכך קהל ייעודי ברשימת הקהלים.
- תעשו SAVE ותלחצו על Preview. לאחר שאתם רואים שהכל תקין, תלחצו על SUBMIT
- עכשיו לחצו על הריבוע הלבן תחת Triggering - תרצו לבחור את האופציה All Pages עבור תג רימרקטינג. אם תרצו לצבוע דף ספציפי בעמוד, תצטרכו כבר ליצור לכך קהל ייעודי ברשימת הקהלים.
- תעשו SAVE ותלחצו על Preview. לאחר שאתם רואים שהכל תקין, תלחצו על SUBMIT
שיתוף:
Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email
Share on twitter
Share on pinterest
Share on linkedin
Share on print