



מתכנן מילות מפתח - מחקר מילים
עמוד הבית » מתכנן מילות מפתח – מחקר מילים
כאשר נרצה לבנות קמפיין ב- Google Ads או לקדם מילות מפתח באופן אורגני, תמיד נתחיל עם מחקר מילים מקיף.
איך מייצרים מחקר מילים באמצעות מתכנן מילות מפתח של גוגל?
הנה המדריך!
- היכנסו לחשבון שלכם בגוגל אדס
- בסרגל כלים למעלה היכנסו ל- כלים והגדרות > הכלי לתכנון מילות מפתח ולחצו על החלק הימני איפה שהנורה הצהובה ״רוצה לגלות מילות מפתח חדשות״

- יש לכם 2 אפשרויות בביצוע מחקר המילים - אני אוהבת הרבה פעמים להשתמש בשתי האופציות כי לייצר מחקר מילים מאוד מקיף. אופציה אחת היא לכתוב מילים שאתם חושבים שיכולות להתאים לאותו מחקר, ואופציה שנייה היא לסרוק את האתר וגוגל יאתר מילות מפתח שקשורות אליו. אני אוהבת הרבה פעמים גם לסרוק אתרי מתחרים כדי לראות אילו מילים יש אצלם ואולי פיספסתי. בנוסף, יש לפעמים תחומים שלא כל כך מוכרים לנו ואנחנו לא יודעים אילו מילות מפתח יכולות להיות מחופשות בהקשר הזה ולכן זה פתרון מצוין עבור מקרים מסוג כזה.

- שאתם מתחילים עם האופציה הראשונה של מילות מפתח, שימו לב שאתם שמים את השפה והמדינה הרלוונטית

- נגיד ואנחנו רוצים לעשות מחקר מילים לנעלי ספורט, אני אכתוב במתכנן מילות מפתח את המילים הבאות: נעלי ספורט, נעלי ריצה, נעלי הליכה. אחרי שאלחץ על הכפתור ״הצגת תוצאות״, גוגל ייתן לי את התוצאות של מילות המפתח שכתבתי ומתחת עוד הרב המלצות שקשורות למילות המפתח ששמתי.
- בצד שמאל יש לי סרגל שנקרא ״שיפור מילות מפתח״ - בסרגל זה, אוכל לסנן את מה שלא מעניין אותי כמו למשל מותגים מסוימים.

- לאחר מכן, אוכל להוריד את כל התוצאות ע״י לחיצה על הכפתור הורדת רעיונות למילות מפתח שנמצא מעל הסרגל השמאלי
-
בקובץ אקסל אחליט איך לסדר את מילות המפתח כדי שיהיה לי כמה שיותר נוח להתקדם הלאה. אני אוהבת לסדר את מילות המפתח לפי קבוצות המודעות שאני הולכת לייצר בגוגל אדס.
העמודות שאני בדרך כלל משאירה בקובץ הן: Keyword, Avg. monthly searches, Top of page bid (high range)
שיתוף:
Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email
Share on twitter
Share on pinterest
Share on linkedin
Share on print