



יצירת המרה למדידת טלפונים מטלפון נייד
עמוד הבית » יצירת המרה למדידת טלפונים מטלפון נייד
יצירת המרות בגוגל אדס
אין טעם ליצור קמפיין מבלי ליצור המרות! המרות הן הדרך שלנו לדעת מה אותו קמפיין הניב לנו וההמרות יאפשרו לנו לעשות אופטימיזציה. למשל, אם נראה שמילת מפתח מסוימת מוציאה לנו המון כסף אך לא מביאה תוצאות, נשקול אם להשאיר אותה או מילה שמביאה לנו תוצאות בעלויות מאוד נמוכות, נרצה להעצים אותה.
במדריך זה נלמד איך ליצור המרה בגוגל אדס מסוג "שיחות טלפון" ועבור שיחות שאנשים ביצעו מטלפון נייד. כלומר, לחצו על כפתור באתר או בדף נחיתה שהוביל ישירות לחייגן הטלפון. את ההטמעה של ההמרה נעשה באמצעות גוגל תג מנג'ר.
- אז נתחיל מפלטפורמת גוגל אדס - ניכנס ל- כלים והגדרות > המרות
- נלחץ על הפלוס הכחול ונקבל 4 אפשרויות - נבחר ב"שיחות טלפון"
- נקבל 3 אפשרויות ובמקרה הזה נרצה לבחור באופציה השנייה - "קליקים על מספר הטלפון באתר שלך לנייד"
- ניתן שם להמרה, למשל "Click2Call"
- בשדה "ערך" תרצו לבחור "אין להגדיר ערך לפעולת ההמרה הזו (לא מומלץ)"
- בשדה "ספירה" אתם תרצו לבחור "אחת" (כי אם בן אדם התקשר אליכם כמה פעמים, תרצו לספור זאת כפעם אחת)
- את כל שאר השדות שמתחת תרצו להשאיר כמו שהם חוץ משדה "מודל ייחוס" ששם אני אוהבת לבחור "דעיכה לאורך זמן". למה? כי אני רוצה שההמרה שלי תיספר בצורה הכי איכותית שניתן ושתיתן את "הקרדיט" לכל מילות המפתח שבתהליך ההמרה של הגולש.
- תלחצו על שמירת ההמרה ואז גוגל אדס ישאל אתכם איך אתם מעוניינים להטמיע את קוד ההמרה. אתם מוזמנים ללחוץ על "באמצעות Google Tag Manager" ולהמשיך במדריך
- היכנסו ל- Google Tag Manager
- לפני יצירת ה- TAG החדש, תרצו לייצר לכם Variable (משתנה) מתאים. לכן, כנסו בתפריט השמאלי בגוגל תג מנג'ר ל- Variables ולחצו על Configure. ייפתח לכם תפריט בצד ימני ותרצו לסמן V על כל הפרמטרים שנמצאים תחת Clicks. לאחר מכן, סגרו באיקס את החלון וצרו Variable חדש על ידי גלילה למטה ולחיצה על New.
- קראו ל- Variable בשם Phone No ובחרו ב- Variable Type ב- Auto-Event Variable. ה- Variable Type יהיה Element URL ואת ה- Component Type תשאירו בברירת מחדל Full URL
- היכנסו בתפריט השמאלי בגוגל תג מנג'ר ל- Tags וצרו TAG חדש
- ב- Tag Configuration לחצו על הריבוע הלבן ובחרו ב- Google Ads Conversion Tracking
- כאשר בחרתם באפשרות "באמצעות Google Tag Manager" בגוגל אדס, קיבלתם 2 נתונים - מזהה המרה ו- תווית המרה. העתיקו את מזהה ההמרה שקיבלתם והדביקו אותו בגוגל תג מנג'ר בשדה Conversion ID. עכשיו העתיקו את תווית ההמרה והדביקו בגוגל תג מנג'ר בשדה Conversion Label.
- את התהליך בגוגל אדס סיימתם ואתם יכולים ללחוץ על סיום. בגוגל תג מנג'ר, נשאר לכם לבצע 2 דברים - לבחור ב- Trigger המתאים וליצור TAG נוסף של Conversion Linker (פעולה של Conversion Linker דורשת רק בחירה ב- Conversion Linker ב- Tag Configuration וב- Triggering ב- All Pages).
- אז הטריגר שלנו במקרה של שיחות טלפון מטלפון נייד יהיה Just Links (מכיוון שמדובר בלחיצה על קישור)
- סמנו V ב- Check Validation
- בחרו Page URL ולאחר מכן ב- Matches RegEx ואז כתבו נקודה (.) וכוכבית (*) - בצורה כזאת - *.
- בחרו ב- Some Link Clicks
- בחרו ב- Variable שיצרנו - Phone No ולאחר מכן ב- Contains וכתבו tel (כי קישור של טלפון שמוביל לחייגן צריך להכיל tel: ואז את מספר הטלפון
- נלחץ על Save ואז Preview - נבדוק שהכל תקין ונלחץ על SUBMIT
שיתוף:
Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email
Share on twitter
Share on pinterest
Share on linkedin
Share on print